Reacties

Reacties 51 - 100 van 134

Naam Reactie Datum
Ina Verstraate te Ede ziet er weer wat positiever uit, die reis van jou.… 15 jul. '19
Gerrit Tichelaar Hallo Gé, pas op hoor geen kwaad woord over ambtenaren....dat… 14 jul. '19
Mia 👍🏼 🇪🇬 👍🏻 🇪🇬 👍🏽 🇪🇬… 14 jul. '19
Pauline smets Ge you are a legend!Geweldig dat je deze tour maakt.leuke… 14 jul. '19
Robert Degenhart hé Ge, weer prachtige foto's 13 jul. '19
Robert Degenhart mooi verhaal weer! 13 jul. '19
Mia Super dat het weer goed met je gaat. Nu weer volop… 12 jul. '19
Ina Verstraate te Ede Fijn dat je weer wat opgeknapt ben en af en toe wat… 12 jul. '19
Annelies Van der Heijden Haha, Bas, de primeur voor jou is je gegund. Mooi… 12 jul. '19
Bas Smets dat is t voordeel van in dezelfde tijdzone te zijn,… 12 jul. '19
Maarten Ik geniet van je verhalen Gé!! Geweldig!! 11 jul. '19
Mia Nou Gé ik zou een dagje rust nemen en dan weer met… 11 jul. '19
Willen Geniet van je foto's en verhalen en vooral van… 11 jul. '19
Ina Verstraate te Ede Dat valt niet mee, dat had je wel wat anders voorgesteld.… 11 jul. '19
Theo van zeeland Ik kan me zo voorstellen dat je denkt: was ik hier… 11 jul. '19
Jac en Lia Hallo Ge mooi verhaal Ik hoop alleen dat je weer snel… 11 jul. '19
Maarten Geweldig Gé!! 10 jul. '19
Ina Verstraate te Ede Hier moet je toch op karakter blijven fietsen en afzien… 10 jul. '19
Leon Geweldige verhaal Gė, ben trots op mijn broer,maar"… 10 jul. '19
Karin van den Akker Hoi Ge, leuk om je zo te volgen! Kijk uit naar je… 9 jul. '19
Mia Prachtig verhaal weer, geniet verder zou ik zeggen.… 9 jul. '19
Inge en Johan Hahahahahahahahahaha nooit gedacht dat ik een (kleine)… 9 jul. '19
Henk Kors Wat een verhaal weer. Echt mooi om te lezen. SUCCES… 8 jul. '19
Leen Onverwachte ontmoetingen maken de reis zo mooi....leuk… 8 jul. '19
Piet en Gon Hallo Ge , fijn om op afstand met je mee te mogen… 8 jul. '19
Dick Westeneng Wat een verhaal weer. Ik geloofde elke letter totdat… 8 jul. '19
Mia Wat weer een verhaal Gé. Vergeleken met die kerel… 8 jul. '19
Theo van zeeland Die Canadees Gé lijkt mij wel een hele vrolijke en… 8 jul. '19
Ina Verstraate te Ede Zo dat is even wat zo,n wereldreiziger!!! Hoe krijgt… 8 jul. '19
John Hoi broer, elke ochtend een reis verslag lezen. Echt… 8 jul. '19
Jac en Lia Goed te lezen dat je weer opgeknapt bent. Mooie verhalen… 8 jul. '19
Gerrit Tichelaar Beste Gé, hartelijk dank dat je mij mee neemt in… 7 jul. '19
Bas Smets zo te zien bewaken de paspoppen goed je fiets;) 7 jul. '19
Robert Degenhart hoi Gé, was nog niet eerder aan toegekomen jouw reisverhalen… 6 jul. '19
Willen Beterschap Ge en ik geniet weer van je reisverhalen, 6 jul. '19
Ina Verstraate ook beterschap van mijn kant 6 jul. '19
Mia Beterschap Gé want je moet wel in conditie blijven. 6 jul. '19
Femke van Zeeland Beterschap hopelijk knap je snel weer op!! 6 jul. '19
Dick Westeneng Beterschap en hopelijk snel weer op de fiets gewenst. 6 jul. '19
Ina Verstraate Je lijkt wel in de tour te zitten als leider 5 jul. '19
Ina Verstraate te Ede is dit een overlevingstocht of zo? Je wordt er wel… 5 jul. '19
Mia Nou dan geniet van je “vrije” dag. 👍🎉 4 jul. '19
Bas Smets je had señor macho maar gewoon moeten inhuren voor… 4 jul. '19
Bas Smets mooi shirtje pap! 4 jul. '19
Annelies Je bevindt je weer midden in het avontuur! Leuk om… 4 jul. '19
Mia Prachtig Gé, zoiets wil je toch niet missen en alles… 4 jul. '19
Ina Verstraate te Ede Nou, nou wat een avontuur weer. Je waagd weer heel… 4 jul. '19
Jose En zelfs je voortasje zit er nog op😯 4 jul. '19
Dick Westeneng Wat een geluk dat je macho mannetje tegenkwam. Hopelijk… 4 jul. '19
Maarten Respect Gé! 2 jul. '19

« Vorige 1 2 3 Volgende »