Welkom op mijn reisblog!

21 november 2017 - Ede, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger!
Eindelijk is het dan zover ik ga een paar maanden fietsen in Zuid Amerika. Dit was al enkele jaren mijn wens en langer uitstellen wil ik het niet.Na enkele fietstochten door Europa en Thailand  is nu dus een ander continent aan de beurt.

Ik vertrek op zaterdag 2 december voor een fietsreis door Colombia en Equador. Het eerste deel staat gepland vanaf Cartagena naar Medellin. Rond kerst en nieuwjaar blijf ik een week bij mijn zoon Bas en zijn vrouw Carolina. Daarna vervolg ik de reis richting Quito in Ecuador.
Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    21 november 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Mia:
    1 december 2017
    Hallo Gé, wij wensen je een fantatstiche fietsvakantie toe. Genieten zal je zeker daar twijfelen wij niet aan. Doe de groetjes aan Bas en Carolina en we zien met veel plezier je verhalen en foto`s tegemoet.
    Groetjes, Kees en Mia.
  3. Annelies:
    1 december 2017
    Hallo Gé, goede reis! Hopelijk ga je heel erg van de reis genieten. Heel leuk om mee te leven via de reislog.
  4. Tonio:
    Goede Reis Gé,
    Ik ga je met belangstelling volgen
  5. Jac en Lia:
    Ha Ge, geniet van je reis en kom gezond terug. Gr. Jac en Lia
  6. Victor:
    Vaya con Dios !
  7. Bas Smets:
    welkom!!!
  8. Inge en Johan:
    2 december 2017
    Ha Gé, weergaloos om je dromen zo te kunnen volgen. Veel plezier maar ook veiligheid toegewenst. #Jose, ook sterkte [....hoewel je het gewend bent dat ie langere tijd van huis was....] of ook veel plezier [...lekker hoor het huis weer eens een tijdje helemaal alleen ;)....] of welk ander fijn idee dan ook.
  9. Willen:
    2 december 2017
    ik ga je met belangstelling volgen Ge. Goeie reis en je hoeft de komende maanden niet achterom te kijken of de groep nog wel in je wiel zit. Maar kijk uit en hoop je over drie maanden weer gezond terug te zien.
  10. Gerrit Tichelaar:
    2 december 2017
    Hartstikke mooi Gé om je wens in te kunnen vullen. Niet wachten maar doen! Geniet er van. En wieltjes onder houden😉
    Dank alvast voor je log.
  11. Piet en Gon:
    2 december 2017
    Hallo Gé, veel plezier op lange fiets-reis en kom gezond terug. Hartelijke groeten, ook voor Bas en Carolina....
  12. Robert Degenhart:
    2 december 2017
    Gé, super! Heel veel plezier en fijne fietskilometers
  13. Jose:
    2 december 2017
    Heel erg fijn dat je eindelijk aan een 'gedeelte' van je gedroomde fietsvakantie bent begonnen. Ja, want eigenlijk is het de bedoeling om tot het uiterste zuidelijkste puntje van Zuid-Amerika te fietsen!
    Heel veel plezier, alhoewel het ook erg afzien zal zijn......
  14. Ina Verstraate te Ede:
    2 december 2017
    Gé een voorspoedig avontuur gewenst, je bent dit al lang van plan, dus nu succes gewenst. Je hebt er al over gesproken toen we naar Santiago zijn gefietst, je eerste kennis making met het lange afstand fietsen. Ik volg je op reis blog maar je zult het nu alleen moeten doen en blijf ik een beetje jaloers achter. SUCCES